Wij zijn vandaag geopend van 10:00 tot 18:00

Tarieven en nota

Tarieven van Tandartspraktijk Leidschendam

De tarieven voor alle tandheelkundige behandelingen worden ieder jaar landelijk vastgesteld. Dit betekent dat iedere tandarts in Nederland dezelfde tarieven hanteert. Voor een volledig overzicht van de tarieven, verwijzen wij u graag door naar de tarievenlijst 2023.

Samenwerking met Infomedics

We willen we zoveel mogelijk tijd besteden aan onze patiënten. Daarom zijn wij een samenwerking aangegaan met Infomedics. Dat is een gespecialiseerd bedrijf dat het facturatieproces voor vele zorgaanbieders als tandartsen, orthodontisten, fysiotherapeuten, psychiaters en dierenartsen verzorgt. U ontvangt van Infomedics de factuur van uw behandeling.

Facturatie via Infomedics

Als uw zorgverzekeraar een gedeelte van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaalt u aan Infomedics. Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding op uw rekening? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan Infomedics en controleer daarna of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.

Snel en eenvoudig betalen met iDEAL

Indien uw e-mailadres en 06-nummer bij ons bekend zijn, ontvangt u uw nota van Infomedics  per e-mail. Gemakkelijk voor u omdat u direct via iDEAL kunt betalen.

Ontvangt u uw nota toch liever per post, geef dit dan door aan de praktijk.

Uw zorgrekening

Bekijk hier uw factuur uitgelicht!

Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Status van uw betaling controleren

Ga naar www.infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul de omschrijving (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.

  • Betalingsregeling treffen

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Online vindt u ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan.

Vragen over uw factuur?

Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal op de website van Infomedics vinden onder veelgestelde vragen.

Heeft u toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt u op www.infomedics.nl.

Betalingsvoorwaarden Infomedics

In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die u heeft gehad. Infomedics voldoet hierbij uiteraard aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.

Wat zijn de belangrijkste betalingsvoorwaarden van uw rekening van Infomedics?

  • Infomedics mag, als dit mogelijk is, uw rekening declareren bij uw zorgverzekeraar. U ziet een eventuele vergoeding altijd terug op de rekening.
  • Infomedics verwacht dat u de rekening betaalt vóór de vervaldatum zoals vermeld op de rekening.
  • Als u de rekening niet voor de vervaldatum heeft betaald, dan bent u in verzuim zonder dat daarvoor een nadere ingebrekestelling is vereist. Omdat u het uiteraard vergeten kunt zijn, krijgt u een herinnering waarbij u wordt gevraagd de rekening alsnog te voldoen, binnen 15 dagen nadat u deze heeft ontvangen. Mocht de betaling binnen deze gestelde datum uitblijven, dan brengt Infomedics rente en incassokosten in rekening.
  • Infomedics mag uw betaling eerst in mindering brengen op de incassokosten, vervolgens op de in rekening gebrachte rente en tenslotte op het oorspronkelijke bedrag van uw rekening.
  • Houd er rekening mee dat, wanneer u een klacht indient of zich inschrijft bij een andere zorgaanbieder, uw rekening uiteindelijk nog steeds betaald moet worden. Uw betalingsverplichting kan hierdoor niet worden opgeschort.

Openingstijden

Maandag
10:00 tot 18:00

Dinsdag
10:00 tot 18:00

Woensdag
10:00 tot 18:00

Vrijdag
10:00 tot 18:00

Kleinschalig en persoonlijk

Wij nemen uitgebreid de tijd voor de behandeling en geven u de aandacht die u verdient.

Vaste behandelaar

De behandelingen worden altijd uitgevoerd door een vaste tandarts.

Moderne apparatuur

Wij werken met de modernste apparatuur om u de best mogelijke zorg te kunnen bieden.

Snel geholpen, korte wachttijden

Wij hebben korte wachttijden, u wordt snel geholpen.

Wij spreken verschillende talen

Naast Nederlands en Engels, spreken wij ook Pools.

Google Beoordelingen
4.9
Gebaseerd op 28 beoordelingen
js_loader
nl_NL

Geachte patiënten,

Van 28 mei tot en met 7 juni is onze praktijk gesloten. Gedurende deze periode zullen we geen afspraken telefonisch kunnen plannen of behandelingen uitvoeren.

Indien u een afspraak wenst te maken na onze vakantieperiode, verzoeken we u vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@tandartsleidschendam.nl.

Ons team zal uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden en een geschikte afspraak voor u inplannen.

In geval van spoed adviseren we u om contact op te nemen met Dental 365. Zij staan klaar om u te helpen in noodgevallen.

Dental 365
Adres: Burgemeester Hovylaan 78, 2552 AZ Den Haag
Telefoon: 070 204 0010

Logo Tandartspraktijk Leidschendam